niedziela, 22 maja 2011

Przygodę z blogowaniem czas zacząć:))

Witam

Postanowiłam założyć bloga kulinarnego na, którym będę zamieszczać swoje codzienne wyroby kulinarne.
Swoją przygodę z gotowaniem zaczęłam jakieś 4 lata temu, kiedy to z braku laku i obiadu w domu zaczęłam sama sobie go robić. Zauważyłam , że ogromną przyjemność sprawiało mi gotowanie dla ukochanego. To dla niego chciałam tworzyć i gotować jak najlepiej. Od 2 lat mieszkam ze swoim narzeczonym. Staram się spełniać obowiązki przykładnej Pani domu i dbać o to aby ciepły posiłek był na naszym stole każdego dnia!.


Oczywiście nie jestem żadną genialną gospodynią, moje obiady są pospolite, za to w bardzo dużej mierze staram się aby były zdrowe i dietetyczne. W mojej kuchni dominują produkty pełnoziarniste, wysokobiałkowe i duża ilość warzyw.

Rok temu przeszłam na dietę Dukana, na której schudłam 7 kilo. Dieta wiele mnie nauczyła, i do dziś stosuje większość jej zasad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz